Digitální podnik budoucnosti

Budování digitálního podniku příští generace není o technologiích, ale o změně. A není to otázka jestli, nýbrž kdy a jak. Digitální transformace totiž není o slovu digitální. Digitální ekonomika je primárně zaměřena na uspokojování zákaznických potřeb ve výrazně širším a zásadně jiném kontextu než dříve, a to díky novým exponenciálním technologiím. Stejně jako kdysi dinosauři nevymřeli jen kvůli pádu asteroidu a příčinou bylo více faktorů, tak i v dnešní transformující se ekonomice je faktorů úspěchu či neúspěchu více, jedno začíná být zjevné. Firemním dinosaurům uštědří digitální ekonomika poslední ránu z milosti. Klíčovou otázkou tedy je, kdo je můj zákazník a v čem je má klíčová dovednost?



Naštěstí nemáme jen dinosaury. Celý článek naleznete zde.

Zdroj: Ing. Libor Witassek, MBA
partner DC VISION, s.r.o. a transformační manažer firem