Firemní vizuální styl v digitální době

Říká se, že u státnic nebo u maturity vám pomůže, když přijdete opravdu dobře oblečeni. Také firmy a organizace komunikují svým zevnějškem. Mají reklamní materiály a různé dárkové předměty, budovy a pobočky, produkty a katalogy, weby a e-maily, auta, vizitky, dokumenty… Úprava všech těchto věcí dává o společnosti výpověď, kterou vnímají její zákazníci, partneři, investoři a zaměstnanci. Pokud je vizuální reprezentace na vysoké úrovni, pak organizace vysílá nepřímý signál o tom, že i ostatní části fungují kvalitně. Ke slovu se proto dostává jednotný vizuální styl, který můžeme chápat jako soubor designových pravidel pro všechny viditelné výstupy, jimiž se společnost prezentuje.

Pokračování článku naleznete ZDE.

 

ZDROJ

Lukáš Pilka

kreativní ředitel

BlueGhost