Jak malá česká firma využila sociální síť Facebook ke svým kampaním

V aktuálním čísle Trade News jsme vás seznámili s tím, na co byste měli myslet při měření efektivity marketingu (nejen) online. Správně zvolené marketingové metriky mohou významně ovlivnit úspěch a finanční efektivitu vašich kampaní. Nejlépe ovšem fungují příklady z praxe. Zeptali jsme se tedy jedné malé české firmy, jak na to: „Nejcennější metrikou, kterou měříme, jsou tržby a ROI. Sociální média nejsou žádnou výjimkou, účelem každé kampaně je především přinést konverze. Ostatní metriky považuji spíše za bonus,” říká Štěpán Zub, marketingový ředitel firmy Mixit, jehož müsli je oblíbené nejen v Česku, ale například i v Polsku a na Slovensku.

Přečtěte si více o tom, jak Mixit využila sociální síť Facebook ke svým kampaním. 

ZDROJ

Facebook