Jak napsat předmět e-mailu. Detailní průvodce, který nebudete chtít, aby četla vaše konkurence.

Jedna z klíčových věcí při rozesílání e-mailů je docílit toho, aby příjemce vašeho e-mailu tento e-mail otevřel a přečetl. Předmět vašeho e-mailu je jedna z prvních věcí, kterou si příjemce zprávy přečte. Pokud se vám podaří vytvořit takový předmět e-mailu, který přiměje adresáta tento váš e-mail otevřít a přečíst, máte vyhráno. Vaši zákazníci dostávají mnoho e-mailů každý den. Mnoho z těchto e-mailů vůbec neotevřou a rovnou je vymažou. Důvod může být takový, že daný e-mail obsahuje pochybný předmět, který vypadá jako spam (nevyžádaný e-mail), snaží se hned něco prodat nebo působí jako nátlak, je nezajímavý nebo nudný. Vaším prvním úkolem je tedy vytvořit takový předmět e-mailu, kterým docílíte toho, že adresát váš e-mail okamžitě po jeho obdržení nevymaže.

Pokračování článku ,Jak napsat předmět e-mailu´´ naleznete ZDE.

Jan Spáčil

Quanda International s.r.o.