Modrý duch představuje KPI karty, nepostradatelnou hru pro zadavatele a digitální agenturu

Připomíná vaše digitální propagace pokerový hazard? Je na čase s tím něco udělat. Řídit online marketing jen na základě intuice jsou vyhozené peníze. Víte, jak účelně nastavit, měřit a vyhodnocovat KPI pro internetové projekty? K promyšlené strategii vám pomohou KPI karty, nepostradatelná hra pro zadavatele a reklamní agenturu. Pokud se raději spoléháte na naměřená čísla, nežli na náhodu a dobrý pocit, pak je pro vás tato zábavná pomůcka ideálním řešením pro směřování vašeho každodenního managementu. Díky KPI kartám víte, jak daleko jste od požadovaného výsledku, jestli se přibližujete nebo vzdalujete a co všechno je ještě potřeba udělat. Přečtěte si více informací a objednejte svůj vlastní karetní balíček na webu Modrého ducha.

Celý článek naleznete ZDE.

ZDROJ

Lukáš Pilka, kreativní ředitel,

fullservisová digitální agentura BlueGhost