Průzkum: OBCHOD A RETAIL 4.0

Praha, 24. dubna 2019. Tři ze čtyř obchodníků si dokážou něco spojit s pojmem chytrá prodejna. Elektronické platební metody a online marketing vedou v užívání moderních technologií v segmentu maloobchodu. Prodejci chápou, že bez přizpůsobení svých webových stránek chytrým telefonům a bez profilů na sociálních sítích nemohou dlouhodobě uspět. Digitalizace jejich podnikání bude zcela jednoznačně hlavním trendem v příštích letech. Tyto výsledky přináší průzkum agentury IPSOS pro Asociaci malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR), který koresponduje s analýzou maloobchodu zpracovanou týmem AMSP ČR. Podklady byly zveřejněny v předvečer velké konference k digitalizaci maloobchodu, kterou AMSP ČR organizuje jako jednu z hlavních akcí Roku digitálního podnikání 2019 dne 25. dubna 2019 v Praze.

Průzkum ke stažení ZDE

Analýza ke stažení ZDE.

Tisková zpráva a aktualita za AMSP ČR ZDE