Zařiďte svým zaměstnancům a zákazníkům Mobilní Czech POINT

Česká pošta představila na jaře letošního roku novinku, tzv. Mobilní Czech POINT, díky níž si mohou firmy či jiné organizace objednat asistované místo pro výkon veřejné správy přímo na své pracoviště. Svým zaměstnancům a zákazníkům tak umožní například zřízení datové schránky nebo získání ověřeného výstupu z různých informačních systémů veřejné správy bez nutnosti návštěvy pošt či obecních úřadů.

Službu je možné si objednat v několika variantách. Česká pošta nabízí jednorázové poskytnutí služby nebo dlouhodobou a pravidelnou spolupráci, a to ve dvou verzích. V rámci tzv. light verze služba poskytuje pouze bezplatné agendy Czech POINT, ve full verzi pak kompletní rozsah agendy Czech POINT, tedy bezplatné i zpoplatněné, včetně vidimace a legalizace (ověřování listin a podpisů), certifikační autority PostSignum či výpisu z centrální evidence exekucí.

Koncept služby Mobilní Czech POINT je vhodný zejména pro instituce státní správy a komerční subjekty, které ho mohou využívat jak pro své zaměstnance, tak pro externí klienty. Služby Czech POINT jsou na mobilním pracovišti zajišťovány kvalifikovanými zaměstnanci České pošty. 

Bližší informace o službě naleznete na webových stránkách ČP ZDE

Ing. Monika Macáková, 

Business Development Manager Senior, 

 

Česká pošta, s.p.